.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیاز، تخم مرغ و گوجه گران شد

با شروع گرانی‌های شب عید قیمت پیاز، تخم مرغ و گوجه فرنگی افزایش یافت. این درحالی است که پیش از این قیمت گوشت قرمز، و برخی انواع میوه مانند موز نیز با افزایش چشمگیری رو برو شده بود.

به گزارش آفتاب، قیمت هر دانه تخم مرغ در چند روز گذشته با 200 ریال افزایش به 1200ریال رسید، پیاز نیز در روزهای اخیر با دوبرابر افزایش، از کیلویی 350 تومان به 800 تا 900 تومان رسید و گوجه فرنگی هر کیلو 100 تومان گران شد.

برخی علت گرانی پیاز تا دوبرابر را پایان یافتن پیاز انباری و رسیدن پیاز تازه عنوان می‌کنند. و افزایش تقاضا برای تهیه شرینی‌های عید نوروز نیز از دلایلی است که برای افزایش قیمت تخم مرغ اعلام می‌شود.

به گفته مسئولان دولتی وزارت بازرگانی برای مقابله با گرانی‌های شب عید نسبت به انبار سازی میوه، مرغ یخ‌زده و برخی اقلام غذایی دیگر اقدام کرده اما تا کنون عرضه‌ای به بازر نداشته است.

وزیر بازرگانی معتقد است قیمت‌ میوه دربازار آزاد مناسب است و هنوز دلیلی برای عرضه ذخیره‌های عید وجود ندارد.

به گفته ناظران بازار وزارت بازرگانی تا زمانی که قیمت‌ها به شدت افزایش یابد اقدام به عرضه موجودی انبارها نخواهد کرد. این سیاست که برای شکستن قیمت‌ها اتخاذ شده خود باعث گرانی بیشتر و درعین حال عرضه گران‌تر میوه و مرغ دولتی یخ‌زده خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.313 seconds.